
Hľadáme nového kolegu / kolegyňu, ktorý/á rád/rada komunikuje so zákazníkom, je zodpovedný/á, pracovitý/á. Táto pozícia si vyžaduje človeka, ktorý rád pracuje v kancelárii, má dobré organizačné a komunikačné zručnosti, chuť učiť sa nové veci.
Informácie o pracovnom mieste
Miesto výkonu: Banská Bystrica
Ponúkaný plat (brutto): 1.080 – 1.188 EUR/mesiac
Základná mzda je pri nástupe 828 Eur. Finálna výška platu bude závisieť od skúseností a zručností uchádzača.
Termín nástupu: Ihneď /ASAP
Druh pracovného úväzku: doba určitá / zatupovanie počas materskej dovolenky
Náplň práce
-Prijímanie a spracovanie mailových a telefonických požiadaviek/objednávok od zákazníkov
-Vkladanie dát do databázy
-Vedenie požadovaných evidencií
-Vykonávanie administratívnych prác
Pozícia vhodná pre absolventa: áno
Iné výhody:
•dlhodobú spoluprácu v stabilnej spoločnosti
•možnosť sebarealizácie
•dochádzkový bonus až do výšky 300€ ročne + iné benefity
•práca v dynamickom kolektíve
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelaniestredoškolské
Počítačové znalosti balík Microsoft Office
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-Bezúhonnosť
-Slovný prejav bez rečových vád
-Dobré komunikačné schopnosti
-Vytrvalosť a pozitívny prístup k práci