
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu na pozíciu asistent/ka vedúceho dopravy, ktorý/á rád komunikuje s ľuďmi, je zodpovedný/á, samostatný/á a pracovitý/á. Táto pozícia je vhodná pre človeka, ktorý má rád prácu v kancelárii, má dobré organizačné a komunikačné schopnosti a chuť učiť sa nové veci.
Asistent/ka vedúceho dopravy zabezpečuje administratívnu, organizačnú a technickú podporu pre vedúceho dopravy a pre celé oddelenie. Je dôležitou oporou tímu, ktorá sa stará o plynulý chod dopravnej agendy, správu evidencií a koordináciu interných procesov.
Náplň práce:
vykonáva administratívnu a organizačnú podporu pre vedúceho dopravy a dopravný úsek,
na základe podkladov vypracováva objednávky na nákup tovarov, služieb a prác,
realizuje drobné nákupy a sleduje stav zásob kancelárskych a prevádzkových potrieb,
vkladá a aktualizuje dáta v internej databáze a informačných systémoch,
vedie a spravuje požadované evidencie (napr. evidenciu vozidiel, tankovacích kariet, jázd, servisov, revízií a poistných udalostí),
pripravuje podklady pre fakturáciu, reporty a štatistiky o prevádzke vozidiel,
komunikuje s dodávateľmi, servisnými strediskami a vodičmi,
sleduje termíny STK, servisných prehliadok, školení vodičov a obnovy dokladov,
zabezpečuje archiváciu a správu dokumentov v súlade s internými smernicami,
podieľa sa na tvorbe a aktualizácii interných smerníc a postupov oddelenia,
zastupuje vedúceho dopravy počas jeho neprítomnosti v rámci poverenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
stabilné pracovné miesto v zázemí serióznej spoločnosti,
príjemné pracovné prostredie a kolektív,
možnosť profesijného rastu a vzdelávania,
príspevky na stravovanie a zamestnanecké benefity

